neděle 12. července 2020

Oblíbené produkty #2: LÉTO 2020 (drogerková edice)

Léto je v plném proudu a sluníčko mezi střídavými dešti začíná hezky hřát Mám pro vás pár tipů, které se přesně k této době hodí! A abych vás nezdržovala od letních radovánek, vezmu to dnes zrychla! 

Astrid - Samoopalovací pěna
Abyste věděli, nejsem v samoopalování žádnej přeborník. Začla jsem s tím teprve loni. Vybírám produkty, které vytváří jen lehké tónování a přirozený efekt. Když jsem zkoušela tuhle pěnu poprvé, nevěděla jsem moc, co očekávat. Ale byla jsem opravdu příjemně překvapená! Pěna vytvoří krásný dojem opálení, přirozený a jednolitý. Nedělá mapy a fleky, barva se dá budovat postupně. Nejlepší na ní je, že ji seženete v každé drogerce a ještě ke všemu za pár kaček (vždy bezpečně pod 200Kč). Astrid opravdu mile překvapil. Astrid - Hedvábná samoopalovací pěna



Astrid - Suchý opalovací olej
Sluníčko mezi deštěm zas tolik nepálí, takže já osobně používám nižší ochranný faktor, když se déle pohybuju venku. Tenhle olejíček krásně voní a na pokožce nelepí, ani není příliš mastný. Je to přece jenom olej, takže trochu promaže, ale dobře se vsakuje a nezůstává nepříjemně navrstvený. Praktický aplikátor mi na něm vyhovuje nejvíce. Musím toho od Astridu vyzkoušet rozhodně víc.
Astrid - suchý olej na opalování SPF20



L'Oréal - Infallible Fresh Wear
Já jsem milovala Infallible 24h matte. To byl můj nejoblíbenější make-up mezi všemi, které jsem zkusila. A že jich bylo. Představte si ten podraz, přestali ho vyrábět! (Minutu ticha za make-up.......)
Takže nutně potřebuju náhradu, závisí na tom můj život! (Určitě Kájo, na make-upu...)
Takže teď hodlám testovat jako drak, než mi zase padne něco do oka. A tenhle celkem padnul. Řeknu vám to asi takhle - 24h matte to není. Je to prostě něco trochu jinýho. Ale je taky super. (K věci, Kájo...)
Poskytuje střední krytí, dá se trochu vrstvit, ale full coverage s ním nedosáhnete. Právě proto myslím, že je skvělý, když se trochu oteplí. S pletí hezky splyne, vyhladí ji a dobře drží. Přes den to bude asi chtít trochu přepudrovat, pokud se mastíte, ale dá se to podle mě rozdýchat i bez toho přepudrování. (Není divný, že si tu do závorek povídám sama pro sebe...?) Jediná nevýhoda je, že i nejsvětlejší odstín je pořád trochu tmavší, takže pro mě osobně je to make-up jenom na to léto... Fňuk.
L'Oréal - Infallible 24h Fresh Wear make-up

Odstín č. 100


Rival <3 You - Back to Bronze
Určitě si z Rossmanna pamatujete značku Rival de Loop Young, na kterou jsem před delší dobou dělala recenzi (Testuju značku: Rival de Loop Young). Tahle značka nedávno prošla menším re-brandingem a já myslím, že se jí to velmi povedlo. Některé produkty zůstaly stejné jako předtím, jen se změnil design písma či obal, ale některé jsou komplet nové. Například tenhle bronzer, který nápadně připomíná Hoolu od Benefitu. Každopádně - dobře se roztírá, neflekatí a já ho všema deseti doporučuju! Dokonce i trochu voní, sice malinko uměle, nicméně je to příjemný detail. :-)






Revolution Skincare - Hydration Boost gelový krém
Doufám, že tohle nebudete vnímat jako podpásovku. Revolution Skincare se totiž ještě tak úplně nedá pořídit v kamenných obchodech. Každopádně e-shopy už jsou jí plné! A já rozhodně objednám k testování víc. Zatím mám vyzkoušený jen tenhle krém, který je podle mě na léto super. Je lehký, má krémovo-gelovou texturu a dobře hydratuje. Není parfemovaný, takže ho snese možná i citlivější pleť, také neobsahuje silikony. Hydratace je pro pleť velmi důležitá (v létě zvlášť), protože téměř 95% z nás dehydratovanou pletí trpí a ani o tom možná neví. Není to totiž na první pohled viditelný problém, ale může stát za spoustou nepříjemností - začervenání, podrážděnost pleti, tvorba vrásek, pupínky a tak podobně. (Dál se asi rozepisovat nebudu, ale pokud by vás téma zajímalo detailněji, ráda mu věnuju samostatný článek.)
Zpět ke krému - i obal je sympatický, vypadá dobře v koupelně. :-) Stojí obvykle okolo 300Kč. Jestli vám to přijde moc, určitě do budoucna přijdu s nějakou levnější alternativou. Já si ho pravděpodobně budu odteď kupovat dál a dál...
Revolution Skincare - Hydration Boost gel cream




Ode mě to bude dnes vše. Do komentářů mi můžete napsat nějaký váš tip na letní výrobek a já se budu těšit zase u příštího článku! Krásné prosluněné dny! <3

2 komentáře:

  1. Tak samoopalovák určitě zkusím! Potřebuju dát trochu barvy svým sýrově bílým nohám :-)

    OdpovědětVymazat