úterý 31. července 2018

Testuju značku: Rival de Loop Young - část 1

Vy tuhle značku možná znáte už dlouho, ale do olomoucké drogerie Rossmann se dostala teprve relativně nedávno. No, znáte mě, možná ne tak nedávno, ale je to třeba rok, chvíli mi trvá, než sesbírám dost produktů na recenzi a než se vůbec vzbudím, že se děje něco zajímavýho... :-)

Musím říct, že to, co jsem doposud zkusila od Rival de Loop Young, mě příjemně překvapilo. Tak tedy začneme. Vyzkoušela jsem dva odstíny single očních stínů Soft Matt Eyeshadow. Hnědý odstín č.03 je ideální do očního ohybu, je dobře pigmentovaný a příjemné se s ním pracuje. To stejné mohu říct o odstínu bílém - je super! Sehnat kvalitní bílý oční stín v drogerii je docela kumšt, zvlášť, když je matný. Tenhle se dá dobře navrstvit a vypadá na oku moc hezky. Nejlepší na tom je, že kus je za 39Kč! Pecka. Mají ještě jeden, šedý odstín, který jsem nevyzkoušela, ale pravděpodobně nebudu dlouho váhat... :-)






Jednoduché každodenní líčení vytvořené jen dvěma zmíněnými stíny.:-)

Mrkněte na fotku pod tímhle odstavečkem - není to roztomilej kelímeček? :-D Rival de Loop Young má v nabídce i pár pigmentů. Balení je super, protože má na sítku ještě deklík, takže se pigment nevysypává do víčka, když s ním třeba cestujete. Je prostě méně "bordeliózní". Pracuje se s ním fajn, doporučuju použít lepivou bázi (buď krémový stín nebo lepidlo na flitry, Essence, Miss Sporty, Too Faced, Pierre René...lepivou bázi seženete všude). Hnědý odstín má super plnou pigmentaci, ten stříbrný je tvořen spíš třpytkami. Opět stojí 39Kč.





Stala se mi trošku nehoda a kapánek se mi smíchaly... :D

Dál jsem si koupila zapečený bronzer. Jeho barva je na první pohled celkem děsivá, protože i při vyzkoušení na ruce vypadá šíleně oranžově. O to víc jsem čučela, že na obličeji působí celkem hezky. Není to úplně můj nejoblíbenější bronzer, nebudem si nic nalhávat, ale za ty prašule je celkem fajn. "Celkem fajn" vystihuje moje pocity poměrně často. :-D Je tedy na pleti poněkud načervenalý, což ale může někomu vyhovovat, protože když se opalujete, tak přece jenom ze začátku trochu do červena, tudíž ten červený tón není nepřirozený, když to s ním samozřejmě nepřeženete.




Po bronzeru bych přesla k tvářence. Pořídila jsem si Mono Rouge v odstínu 03. Asi není moc co řešit, je fajn, hezky se s ní pracuje, je pigmentovaná tak akorát a je dostupná, tuším, ve čtyřech odstínech...? Za 79Kč vřele doporučuju.




Make-up, který jsem testovala má název Beauty Perfection. Jeho složení je bez oleje a mám ho v nejsvětlejším odstínu. Myslím, že bledulky mezi námi se nebudou úplně radovat, protože na nejsvětlejší typy pleti bude make-up celkem tmavý. Bude se dát možná použít, pokud ho "naředíte" zesvětlujícími kapičkami (např. od Alverde, Catrice nebo LA Girl). Zase bych použila hodnocení, že je "celkem fajn". Nic světoborného, ale rozhodně mě nezklamal. Krytí má střední, dodá pleti sametový finish a poměrně dobře drží. Trochu jsem se začla lesknout na nose po pár hodinách, takže pro mastnou pleť to nebude žádné terno. Na druhou stranu za 79Kč je to dobrý výkon  a určitě dobrý kauf. :-)




Na závěr nesmí chybět něco na rty. :-) Mám tu celkem tři možnosti. Začneme třeba olejem na rty s vitaminem E. Samozřejmě mě chytlo to balení, nebo přesněji obsah balení. V olejíčku plavou malinkatý kytičky!!! Uá, totální blaho. Prostě hezký a roztomilý, baví mě. Myslím, že by to bylo hezký jako dárek, pokud máte třeba omezený rozpočet. Dovedu si představit, že je to něco, co propašujete na základku nebo střední, aniž by na vás někdo naběhl s tím, že nosíte make-up. Olejíček je na rtech příjemný, decentně se leskne, takže je vhodný pro začínající krásky - taky tip pro mamky, od kterých dcerky začínají vyžadovat "malovátka". :-)



Dál tu máme lesk na rty v odstínu 01. Taky mě nadchl. Nelepí, je lehký a v sortimentu najdete celkem hezké barvičky s jemnými třpytkami.
V neposlední řadě tu máme taky tekutou rtěnku. Na obalu sice stojí matný lesk, ale to mi nějak nejde dohromady... Produkt na rtech totiž kompletně zaschne. Jako tekutá rtěnka ovšem obstál na výbornou. Dobře drží, nevysušuje a příjemně se nosí. Určitě pořídím víc odstínů!


Odstín 03

Během svého testování jsem se rozhodla, že udělám v budoucnu pokračování. Musím vyzkoušet ještě řasenky, stíny laky, rtěnky, tužky...Bude vás to zajímat? :-)
 Můj názor je takový, že za cenu, za kterou se Rival de Loop Young prodává, jsou mnou odzkoušené produkty úplně super. Musíte samozřejmě omluvit podivnosti v názvech a poněkud laciné obaly, ale poměr cena výkon je podle mého soudu opravdu pecka.

A takhle vypadá líčení, které jsem vytvořila. :-) Řasenka, pudr a
produkt na obočí jsou od jiné značky, zbytek vše RdLY.

Tak co, nalákala jsem vás? Zkusíte/zkusili jste něco od Rival de Loop Young?

Těším se u dalšího článku virtuálně na viděnou! :-) <3

Zajímala by vás kosmetika pocházející z Česka? Mrkněte na článek Testuju značku: Česká kosmetika Moje

2 komentáře:

  1. Tato značka mi něco málo říká, tuším, že o jejich pár produktů byla i kdysi vyhlášená soutěž, ale to nevím jista, nechci kecat. Každopádně produkty od ní nevypadají vůbec špatně. Je pár produktů, které mě z tvého článku zaujaly, třeba ta tekutá rtěnka :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  2. Najviac ma zaujali tiene a tekuté rúže :) Tie odtiene sú krásne

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat