sobota 21. července 2018

Zkusila jsem make-up za 2 700Kč! Cožeee?!

Jo, je to tak. Samozřejmě jsem si tuhle drahotu nekoupila - dostala jsem ji. A eeeeeeh, musím říct, že je to děsnej propadák. Proč? Nooo, čtěte. 

Dneska se pobavíme o make-upu od superdrahé superznačky Sisley - s názvem Phyto Teint Expert. Make-up jsem používala opravdu dlouho, abych ho vzhledem k ceně zhodnotila co možná nejvíce objektivně. Hodím vám sem odkaz, kde se dá koupit, abyste mi věřili, že je opravdu tak šíleně drahý.


Za cenu 2 770Kč slibuje plné krytí, dlouhou výdrž a péči o pleť. Ve složení najdete různé rostlinné výtažky jako například z jinanu dvoulaločného, okurky nebo plumérie. Receptura by měla být nekomedogenní (tudíž neucpává póry) a bezolejovitá, proto je prý vhodná pro všechny typy pleti. Konzistence není úplně tekutá, je lehce hutnější. Obal je moc hezký, matné sklo působí luxusně.



Tak, teď jsme si pověděli, co nám říká prodejce...
A co říkám já? Jedno velké NE. Za ty prachy by to mělo vydržet tropická vedra, severní bouře i celodenní pobyt na technopárty. Realita je ovšem jiná. Když jsem make-up nanesla, okamžitě jsem si všimla, že k pleti nepřilnul, ale podivně nepřirozeně seděl spíš na ní. Póry se jím zaplnili a byly "nádherně" viditelné (viz foto níže). Vytvořil mi na obličeji nevzhlednou masku. Kromě toho bych ho určitě nedoporučila mastné a i smíšené pleti, případně normální pleti se sklonem k lesknutí. Kožní maz se na povrch prodral snad už po dvou hodinách nošení a make-up začal po obličeji doslova klouzat. Z nosu, brady i čela bylo potřeba neustále odsávat papírkem nechutnou směs make-upu, mazu a potu. Hezký, co? Mňam, mňam...
Příkládám fotku, kde to možná tolik nevynikne, ale snažila jsem se. Je to čerstvě po nanesení make-upu. Snad se moc nezděsíte, skutečnost je ale podstatně horší, můj foťák je dost milosrdný. Je vidět jak mi to vytvořilo takové pórové studánky plné make-upu? Spíš ve spodní části té fotky.

Seznamte se s mými póry v okolí nosu... 
Poslední fail, co se mi stal - odstín 01 Ivory, který mám já, je opravdu dost tmavý, nicméně prodávají ještě jeden světlejší odstín. Dobrý. Jenže mně ten make-up i přestože nebyl vystaven světlu, začal v lahvičce tmavnout, takže teď už se nedá použít vůbec. S vypětím všech sil jsem ho dopotřebovala cca do tří čtvrtin, ale teď už se s ním opravdu loučím.
Takže závěr? NEDOPORUČUJU.
Jaké máte s touto značkou zkušenosti vy? Kupujete si kosmetiku v této cenové kategorii?
Dejte mi vědět do komentářů, ráda se dozvím něco víc z vašeho kosmetického světa! :-)
Pá u dalšího článku! :-)

Chcete se dočíst o dalším mizerném make-upu? Mrkněte na článek Review: Make-up "Conceal + Perfect" od Milani. Dověděli byste se raději něco o skvělém make-upu? Mrkněte na článek Review: Make-up "All day long" od NYC.



2 komentáře:

  1. Značku znám z různých videí od youtuberek, ale osobně jsem jí nikdy nezkoušela a ani mě nelákala. No a po přečtení tvé recenze mě neláká už vůbec, takže díky za ní :) Jinak cena za make-up je faaaakt šíílená.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda je, že ta cifra člověka odradí! :-) Přijď zas. :-)

      Vymazat