čtvrtek 7. června 2018

Několik kousků AUSTRALSKÉ kosmetiky

Na tenhle článek už se chystám od té doby, co jsem si založila blog. Moje nejlepší kamarádka byla před skoro dvěma roky (už?!) v Austrálii a dovezla mi několik kosmetických produktů. Po takové době už snad celkem můžu říct, že jsem je pořádně prozkoušela. :-) Jakou kosmetiku mají na trhu protinožci? Mrkejte! A nebojte, tyhle věcičky jsou ještě pořád k dostání, takže se nejedná o úplně zbytečné informace... :-D

Největší položka je paletka stínů Bronzes od Chi Chi. Chi Chi je v Austrálii v takové té střední cenové kategorii - ani luxusní, ani drogerková. Jelikož u nás k dostání není, tak spíš jen tak pro zajímavost: Paletka je tak napůl dobrá, na půl naprd. Co mi nepřijde úplně dobře vyřešené, je výběr barev - bez použití dalších stínů odjinud nevytvoříte kompletní look. Chyběl mi tu nějaký matný stín do očního ohybu. Kdyby tu nějaký byl, paletka by se používala mnohem snáz. Další věc je, že odstíny jsou si dost podobné a tak nějak mě neinspirují... Zní to pitomě, takže jednoduše řeknu, že ta paletka je dost jednotvárná. Když k tomu přidáte to, že některé stíny jsou nepoužitelné, protože jsou prašné a málo pigmentované, máte doma paletku na příležitostné použití dvou až třech odstínů. Přesto jsem se snažila a našla barevnou kombinaci, kterou jsem dala do svého "project pan" a používala ji cca měsíc. Takže jo, dá se to, ale není mezi náma ta správná chemie. :-D Myslím, že Austrálie nabízí i lepší kousky, takže pokud se vám poštěstí tam sjet a brouzdat se mezi regály s kosmetikou, tuhle paletku raději miňte.

Jak vypadá nová, můžete mrknout zde.



To nejlepší už má holka za sebou...


Druhá paletka je od značky Australis a je podstatně menší a levnější. S její kvalitou je to podobné jako u Chi Chi. Celkový dojem je docela dobrý, ale stíny jsou trochu prašnější. Světlý stín je nic moc a když ho roztíráte, rozetře se tak nějak do ztracena... Jeden z tmavých odstínů je úplně nepoužitelný a ten druhý mi přijde, že je ke zbytku paletky příliš studený, ale pracuje se s ním celkem fajn. Takže proč ne, není to úplně špatná paletka, ale má své mouchy. :-)

Snažila jsem se jí dát hodně lásky. :-D


Chudák malá, ta vypadá... 


Dalším kouskem od značky Australis je jejich tekutá matná rtěnka Velour Lips. I když jsem některé australské blogerky slyšela o této rtěnce celkem básnit, mě až tak nenadchla. Spíš to byl...kapánek propadák. Krom toho, že celkem fest vysušuje, tak se ještě poměrně rychle začne odrolovat z vnitřní strany rtů a to aniž by člověk něco snědl, či vypil... Nedoporučuju, vyřazuju. A odkaz kdyžtak zde.




Ještě taková zmínka spíš na okraj, dostala jsem sadu krému na ruce a miniautury parfému s vůní Coconut Lime od Chi Chi. Vůně je velmi sladká a výrazná, ale já s ní byla spokojená, voněla i mému okolí. I paní v obchodě mi ji pochválila. :-) Krém na ruce je příjemný, hezky se vsákne a nelepí. Na extrémně vysušenou pokožku by asi nestačil, ale na běžné použití je, myslím, vhodný.





Víc toho bohužel nemám, ale třeba se mně nebo někomu z mého okolí podaří navštívit nějakou exotiku a sehnat další poklady. :-) Doufám, že vám tenhle stručný výběr přišel aspoň trochu zajímavý (kdo se běžně setká s australskou kosmetikou, řekněte?). Pokud se budete chtít přiučit třeba něco o italské kosmetice, tak v článku Italská kosmetika - značky, kvalita, ceny, co si koupit a co ne, velká recenze  najdete plno informací. Vaše zkušenosti ocením v komentářích a těším se na příště! Sledujte mě, plánuju vyhlásit soutěž o kosmetické ceny! :-)

6 komentářů:

  1. Zaujala mě nejvíce paletka stínu, jsou to krásné odstíny :).

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
  2. Ten krém na ruky vyzerá zaujímavo. O žiadnej z týchto značiek som ešte nepočula.

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. No barvička krásná, ale opět - škoda té kvality... :-)

      Vymazat