úterý 29. května 2018

Testuju značku: Česká kosmetika Moje

Long time, no see. Ale jsem zpět připravena bojovat o vaši pozornost! :-) Znáte českou kosmetiku značky Moje? Do nedávna jsem o ní ještě nevěděla ani já, ale teď o ní vím a ráda vám sdělím vše, co mám na srdci. 

Nakoupila jsem kde co, abych si udělala celkový obrázek - nemám kousky úplně ze všech kategorií, tak zbytek třeba příště. Celkově bych uvedla, že kosmetika Moje má velmi příznivé ceny. Do stovky pořídíte téměř vše. To se ale samozřejmě trochu podepisuje na kvalitě obalů, která není valná. Ale to neva, to jsem ochotná skousnout, pokud produkt uvnitř pracuje dobře. :-)

Co bych v prvé řadě určitě doporučila jsou jejich balzámy na rty. Jsou dostupné v několika různých vůních, jsou v biokvalitě a mají hravé obaly, ze kterých si vybere každý. Já jsem si pořídila příchuť pomeranč v čokoládě a kamarádce goji. Jsme nadšené obě. Balzámy hezky voní, krásně hydratují a jsou takové hutnější. Za tu cenu - paráda.




Z čeho jsem byla neskutečně unešená, jsou jejich metalické oční stíny. Teda aspoň ten jeden, který mám. Sehnala jsem ho v jedné zapadlé drogerii v Přerově, jinde jsem je neviděla, což je škoda, pořídila bych si i ty zbylé. Stín je neskutečně pigmentovaný a výborně se s ním pracuje. Nepráší a krásně drží. Prostě pecka. Plná barva a úžasný metalický efekt. Tuším, že stál 59Kč - tomu se nedá odolat...





Na druhou stranu - zkusila jsem i trio očních stínů a musím říct, že to bylo celkem zklamání. Pigmentace nic moc, takže s nimi bohužel člověk nic nevytvoří ani kdyby se sebevíc snažil. Musím ale ocenit výběr barev a rozložení - škoda té bídné kvality, protože jinak by toto trio bylo vysoce praktické.





Když jsme u líčení očí, zakoupila jsem i dvě metalické tužky. A ejhle, pigmentace výborná, jsou dostatečně krémové a na oku vypadají dobře. Barvy jsou výrazné a zajímavé, cena nízká - 39Kč. Vřele doporučuju a dávám palec nahoru!



Kamarádka vyzkoušela i parfemovaný lak na nehty a mám vyřídit, že nenadchl, ale ani neurazil, a parfemovaný jí prý nepřišel... Sloupal se tak nějak jako každý jiný lak... Tak posuďte sami, já jsem v tuhle chvíli jen zprostředkovatel tohoto hodnocení. :-)

Zdroj: http://eshop.kosmetikamoje.cz/parfemovany_lak_214


Zkusila jsem i tvářenku, ale mám z ní takové rozporuplné pocity. Moje chyba je, že jsem si koupila ne úplně vhodný odstín, který mi téměř splývá s bronzerem. To by se ovšem ještě dalo, ale přijde mi, že tvářenka je trochu méně pigmentovaná. Ne že by to byla taková tragedie, jako s triem těch stínů, ale žádná hitparáda to není. Každopádně tuto tvářenku zavrhovat nebudu a zkusím ještě jiný odstín, tenhle na mně moc nevynikl.




Kdybych měla celkově shrnout, jaký dojem na mě udělala tahle značka, tak ji budu hodnotit velmi pozitivně. I přestože se pár výrobků úplně nepovedlo, myslím, že celkově se značka snaží pracovat na své kvalitě a zároveň udržet nízkou cenu. Některé výrobky jsou opravdu bomba, takže jejich různé verze v budoucnu určitě ještě vyhledám.
Pokud by vás lákalo zkusit tuto výhodnou kosmetiku, mrkněte na web dekorativka.cz anebo přímo na stránky kosmetiky Moje http://www.kosmetikamoje.cz/prodejny/, kde najdete jednak seznam prodejen, kde je značka k pořízení, či přímo e-shop. A i když to vypadá, že mě e-shop dekorativka platí, abych ji zmiňovala v každým druhým článku, tak vás ubezpečuju, že to tak není a že tam prostě jen ráda nakupuju. :-D

Máte i vy zkušenosti s touto značkou? Dejte vědět dolů do komentářů a já se budu těšit u dalšího článku!

2 komentáře:

  1. S touto značnou jsem se dosud nesetkala. Já tomu líčení moc nedám, chodím akorát sem nechat si upravit obočí, jinak si doma stihnu nanést akorát řasenku a lesk na rty. Čas od času, když nejsem v presu, tak pak klidně v koupelně strávím hodinu líčením. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to líčení taky někdy používám jako terapii po náročném týdnu. :-)

      Vymazat