pátek 6. dubna 2018

Nálož jarních novinek! Too Faced, Dermacol, L'Oréal a další

Tak jsem po nějaké době vyrazila do ulic a jelikož se mi v kapse válel kupon od Rossmanna, neodolala jsem a ulovila v něm pár novinek. No, a taky jsem objednala ze Sephory. Peněžence se značně odlehčilo, mně trochu přitížilo, ale sehnala jsem super věci! 

Dlouhou zastávku jsem udělala u regálu značky Dermacol. Zaujaly mě hned 4 novinky. Jako první jsem vyzkoušela krémové oční stíny Long-lasting Intense Colour a musím říct, že jsou celkem fajn. Když stíny zaschnou, nerozmazávají se a neslívají, pouze trochu "vyblednou", takže pokud je chcete nosit celý den, tak budou chtít možná v průběhu malinko poupravit. Druhá vrstva, kterou nanesete na dobře zaschnutou vrstvu první, už drží lépe. Co se týče barevného spektra, to by možná chtělo trochu rozšířit o pár neutrálních metalických odstínů (teda aspoň já bych je uvítala). Ale i barvy, které jsem si vybrala, jsou moc hezké. Z matné řady jsem vyzkoušela světlý tělový odstín 01, který je potřeba trošku upravit syntetickým štětcem na oku, jinak není rovnoměrný. Kus vyšel na 99Kč.
Odstín č.01
Druhý odstín je č. 02, který mě osobně sedne víc, taky je podle mě jednodušší vyrobit kvalitní metalický/třpytivý stín než ten matný a lépe se s ním pracuje. Pokud jste minimalisti, dá se nanést i bez štetce a upravit třeba trochu prsty, když je třeba.

Odstín č. 02





Další produkt, o který se moje sbírka rozrostla, je metalická tužka na oči Magnetic Metal. Je krásně pigmentovaná, dobře drží a k tomu je za dobrou cenu. Připomíná mi trochu tužky od Zoevy nebo Sephory, tahle je o něco méně krémová, ale pořád se s ní pracuje dobře a barvy nabízí krásné. Stojí 99Kč.

Odstín č. 2

Předposlední věc od Dermacolu je jejich nová metalická tekutá rtěnka (jojo, to bych nebyla já, abych neskončila s tekutou rtěnkou...za chvíli budou potřebovat zvláštní pokoj...) Metallic Lips a je to peeeckaaa. Barvy jsou nádherné, syté a rovnoměrné, já mám odstín č. 01. Jediná věc, která mi trochu vadí, je ta, že narozdíl od Liquid Suede od NYXu, tahle rtěnka úplně nezaschne a docela dost lepí. A mohutně se obtiskává... Ale barvy jsou perfektní, cena taky, takže odpuštěno! :-) Koupila jsem ji za 149Kč.



Na závěr Dermacolové plejády vám ještě krátce poreferuju o "klikacích" rtěnkách v matných odstínech. Klikací rtěnky (rtěnka se "vyklikává z obalu") už Dermacol v sortimentu měl, teď ale přišel s jejich matnou verzí Pretty Matte. Balení nádhera, výběr odstínů celkem dobrý a rtěnka je to slušná (odstín č. 16) za cca 119Kč. A obal? Parádní! Elegantní a sofistikovaný... Líbí se mi moc. Dermacole, ty válíš!

Tužka, tekutá rtěnka a klikací rtěnka


Zastavila jsem se i u L'Oreálu a koupila nový matující primer Infallible. Má krásnou úzkou lahvičku s praktickou pumpičkou - můj nejoblíbenější způsob dávkování. První dojem z něho je takový neutrální. Je hodně tekutý a pleť hezky zmatní. Výdrž make-upu mi nepřišlo, že by zlepšil, a že by dlouhodobě zachoval matný vzhled, to se taky říct úplně nedá... Make-up se na něj celkem hezky nanášel, takže o něm nemůžu vyloženě říct, že by byl špatný. Co mě trochu zarazilo je to, že obsahuje jen 20ml... A jaký je rozdíl mezi ním a tím klasickým průhledným primerem Infallible mi taky jasné není... Samozřejmě krom barvy, množství a ceny. Tenhle vyšel na 279Kč. Jinak mají ještě další dva typy, zelený a růžový, ale jelikož jsem zatím sama sobě sponzorem, pořídím si je možná až někdy v budoucnu.


Z čeho mám opravdu radost je to, že do Sephory přišla řada Peach Perfect od Too Faced. Dobře, jdu malinko s křížkem po funuse, ale pořád je to relativní novinka - myslím tím novinka v ČR. Říkala jsem si, že na začátek zkusím něco nekonfliktního a tak jsem si objednala sypký pudr. A jsem nadšená. Za prvé má krásný obal. Na to mě dycky utáhnete... Jsem trochu straka. Za druhé je ho ranec - 35g. To znamená, že za cenu 920Kč to není špatná koupě, jak by se na první pohled mohlo z cifry vydedukovat. Taky voní - no řekněte, jak často vám pudr voní? Tenhle teda docela uměle, ale nevadí mi to, je to prostě něco navíc a baví mě to. Na pleti vypadá hezky - netvoří moučný povlak a pleť moc hezky sjednotí. Je téměř bezbarvý, takže nenaruší odstín toho, co dáte pod něj. Z této řady mám určitě ještě v plánu si něco objednat - uvažovala jsem o make-upu, ale kolují zvěsti, že Too Faced make-upy jsou dost do žluta, takže je spíš vyzkouším v kamenné prodejně a nebudu riskovat výběr po internetu. Ach jo, škoda, že nemáme v Olomouci Sephoru... Fňuk. No, aspoň nerozházím výplatu hned jak přijde. :-D




Poslední drobnost, kterou jsem zakoupila, ale ještě neměla možnost vyzkoušet, je sprej Oh my nude! Silky done detangling spray (99Kč) proti krepatění z řady got2be od Schwarzkopf. Samozřejmě, že mě zase přítáhl obal. Mrkněte na fotku, není krásnej? A abyste si nemysleli, že koupím blbinu jen kvůli obalu, tak ne, já to fakt potřebuju! :-D Vlasy mi lítaj a jsou celý rozverný, potřebuju je něčím zkrotit. Divně se kroutěj. No, jestli to pomohlo, to vám dám vědět v některém z dalších článků. Ale neberte ty moje sliby moc vážně...




Vyzkoušely jste už některou z výše zmíněných novinek? Pokud ano, jaká je vaše zkušenost? A pokud ne, máte v plánu něco vyzkoušet? Podělte se do komentářů! A já se zatím budu těšit u dalšího článku! Krásné jaro všem! <3  

Žádné komentáře:

Okomentovat