středa 29. července 2020

Drogerkový Bum Bum Cream? Balea Copacabana Bodycream - dojmy a porovnání

Při nedávné návštěvě DMka jsem objevila několik novinek, které mě dost zaujaly. Jednou z nich je i kelímek krému, který nápadně připomíná proslavený Bum Bum Cream... Ale stojí doslova desetkrát míň. Tak jak dopadl? Čtěte a dozvíte se! Rozhodla jsem se mu věnovat celý článek.

Troufám si tvrdit, že Brazilian Bum Bum Cream od Sol de Janeiro už je známý prakticky celosvětově. Já ho zaznamenala u youtuberky Tati před několika lety. Jelikož má tahle kočka sledovanost něco pod 10 milionů odběratelů, řekla bych, že jí na slávě Bum Bum Creamu patří nezanedbatelný podíl. O co se tedy jedná - no prostě o tělový krém. Ale ne jen tak ledajaký. Tenhle vás zaujme třemi různými způsoby - na prvním místě je jeho charakteristická vůně. Je popsaná jako slaný karamel a pistácie, já bych řekla, že spíš jako smetanová pistáciová zmrzlina. Jak jste už správně vydedukovali, vůně je velice sladká. Na těle dlouho vydrží a cítit ji rozhodně bude i vaše okolí. Komplimenty typu "Krásně voníš, co je to za parfém?" rozhodně nebudou výjimkou.
Další pozitivní vlastností je to, že krém je velmi lehký. Příjemně pleť promaže, ale nezanechává lepivý film. Třetí je rozhodně jeho výrazný obal. Posuďte sami. :-)



Co ale mnohé z nás odradí, je jeho vysoká cena. Plné balení v Sephoře pořídíte za 1090Kč. A to si člověk vzhledem k objemu 240ml celkem snadno rozmyslí... Já mám momentálně balení 25ml, ale toužím samozřejmě po full size, jak jinak... :-)



Takže se dostáváme oklikou zpět do drogerky, kde jsem objevila něco, co se, jak už jsem napsala, nápadně Bum Bum Creamu podobá. Balea - Copacabana Bodycream. Jednak designem obalu - kulatý kelímek se stejně tvarovaným víčkem. Taky názvem - Copacabana, což je jiný krém od Sol de Janeira, no a pak taky vůní.



Design kelímku by se dal udělat o něco lépe, světle oranžové písmo na obale dost zaniká.

Co se týče účinků, není to úplně špatné. Krém se hezky vstřebá, nelepí a na pokožce nechá takovou "zvlhčenou vrstvu", která však není nepříjemná. Myslím, že na letní měsíce ideálka.

No ale na co všichni čekáme je to, jak moc se Balea zvládla přiblížit ikonické vůni Bum Bum Creamu. To je totiž to, co na něm všichni milujeme. No, popravdě úplně nezvládla. Na první "čuch" by se mohlo zdát, že ano, ale když se vám vůně na těle trochu rozleží, není to tak úplně ono. Něco mi v ní vadí. Za prvé je v té vůni něco trochu umělého, jako kdybyste cítili i plastový kelímek, ve kterém produkt je. No a za druhé na těle začínám po čase cítit jako kdyby trochu... hnilobu. Úplně maličko a nenápadně, ale prostě se do té vůně vkrádá něco, co mi v ní vadí. Něco těžkého a nepříjemného.

Když se to vezme kolem a kolem, tak Copacabana není úplně špatný krém. Voní celkem hezky a dlouho, přiměřeně hydratuje a stojí kilčo. Ale náš milovaný Bum Bum dozajista nenahradí... A to jak moc vadí nebo nevadí, když se něco kopíruje a napodobuje, to už nechám na posouzení vám samotným.

Co říkáte na Bum Bum Cream vy? Máte doma originál nebo třeba taky nějakou napodobeninu? Ráda se dozvím víc. Pokud máte chvilku, mrkněte na článek Oblíbené produkty: Léto 2020, kde najdete další drobné letní poklady.

Krásné prosluněné dny přeju a těším se u dalšího článku!

Žádné komentáře:

Okomentovat