středa 7. srpna 2019

Review: Palette 16 Shades od Gabrielly Salvete

V drogerce už před nějakou dobou přistála celkem zajímavá paletka, která mě podle swatchů v obchodě celkem zaujala. Takže jsem ji koupila ještě společně s umělými řasami a vše si spolu otestujeme dnes!

Paletka je v poměrně laciném plastovém obalu. Asi by se jí to dalo vytknout, lepší by bylo možná balení z tvrdého papíru, ale dobře. Odpouštím jí to vzhledem k ceně (poznamenala blahosklonně). Vyšla mě totiž asi na 120Kč. Plná cena je 199Kč, ale v Tetě měli zrovna 40% slevu na vše od GS, takže paletka i s řasami stála krásných 200Kč. To je cena přímo lidová. :-)
Co se výběru odstínů týče, trochu mi zde chybí přechodová barva, ideálně neutrální hnědá. Pak by se hodila i tmavá hnědá do vnějšího koutku. To jen tak na okraj, samozřejmě pro mě nepředstavuje žádný problém sáhnout do šuplíku a zmíněné dva stíny dohledat jinde.
Tááááákžeeeee. Kvalita stínů je rozhodně téma, ke kterému mám co říct. Když jsem paletku zkoušela poprvé, do očního ohybu jsem dala korálovou barvu z druhé řady - a ta se vzápětí stala mým velkým oblíbencem. Takový odstín v jiné paletce nemám, prostě ho miluju. Je to úplně něco jiného, než nosím obvykle a vůbec by mě nenapadlo, že zrovna tahle barva mi takhle padne do oka (na oko?). Obecně matné stíny trochu práší - mně to až tak nevadí, pokud je pigmentace dobrá. Tady je pigmentace poměrně dobrá, není to úplný zázrak, ale vzhledem k ceně se jedná o nadprůměrný výkon. Zkoušela jsem si dávat i tmavě modrou (úplně poslední odstín v paletce) přes celé pohyblivé víčko, ale jelikož jsou ty matné barvy trochu sušší, nepodařilo se mi barvu rovnoměrně navrstvit a každým dalším pohybem jsem si ji stírala pryč, až jsem měla oči podivně flekaté. To byla trochu škoda. Takže tuto modrou bych doporučila dát spíš do vnějšího koutku a moc ji nešmrdlat. Pak to jde. :-)
Třpytivé odstíny už tak suché nejsou, některé jsou maličko drolivé ale zase - není to nic hrozného a pracovat se s nimi dá celkem pohodlně.



 


Celkově bych paletku rozhodně doporučila. S trochou snahy vykouzlíte krásné líčení na den i na večer. Já jí rozhodně tleskám. :-) Myslím, že něco takového v drogerce stále chybí a že český sortiment očních stínů je celkem bídný. V zahraničí totiž koupíte i v drogerce suprové stíny. Tady ještě úplně ne...



Dole na obrázku jsem se snažila zachytit líčení, ke kterému jsem použila oba modré odstíny. Nakonec to nedopadlo vůbec špatně. Fotka trochu zkresluje - čestný skautský, že v reálu mám všechny přechody dobře rozetřené do ztracena. :-)


    


No, pak jsem ještě neodolala řasám. A musím říct - pecka. Za pár kaček s nimi člověk udělá parádu neskutečnou. Přiložené leipidlo dobře drží a vystačí na několik aplikací. Řasy vypadají na oku moc pěkně - pokud máte malinkatá očka anebo tzv. "hooded eyes" čili zapadlé víčko a málo prostoru mezi očním ohybem a řasami, tyhle bych asi nevolila, jsou trochu delší a trochu výraznější.
Mně osobně sedí moc hezky a nosí se pohodlně. Oči zdůrazní, ale nezakryjí vaše líčení. Pásek mají tenký a ohebný, nikde netlačí a dobře přilnou na oko. Já jsem hned pořídila i druhý pár, abych měla do zásoby, ale stále ještě nosím ten první. Zatím došlo na šestou aplikaci a řasy jsou pořád v celkem dobré kondici. Jsem nadšená, určitě vyzkoušejte! :-)



Mám trochu křivou linku...:D

Moje nadšení nezná mezí! :-D Nevím, jak to máte vy, ale pro mě je Gabriella Salvete trochu opomíjená značka. Vždycky projdu kolem a trochu ji ignoruju, protože mi přišlo, že na tom s kvalitou není příliš dobře. Teď se ale koukám, že ztrácím důvod si to myslet a hodlám od ní vyzkoušet ještě další věci. Vrhnu se především na řasenky a laky na nehty.
A co na Gabriellu Salvete říkáte vy? Dostane se mi nějakých doporučení? Budu moc ráda, když mi napíšete do komentářů. Pokud vás zajímá cenově dostupný make-up mrkněte třeba na článek Superlevný make-up od značky Cien z Lidlu.
Těším se u dalšího článku! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat