středa 28. února 2018

Nejlepší tekutá rtěnka! (a nejlevnější asi taky...!)

Tak jsem ji našla. Svého miláčka. Životní lásku. Je za pár kaček a je to úplnej zázrak! A věřte, vůbec jsem to nečekala, když jsem ji pokládala do nákupního košíku...

Nebudu vás dlouho napínat. Je to tekutá rtěnka od Miss Sporty s názvem Matte to last 24h. K dostání je v pěti odstínech a po vyzkoušení prvního jsem si je běžela koupit všechny, teda všechny čtyři, protože pátej u nás něměli... Tak za prvé, cena je více než příjemná - v dm jsem koupila kus za 79,90. To je prostě krása. Pokud máte kupon do Rossmanna a nakoupíte nad 299Kč, můžou být ještě levnější... Hmmm, lákavé.
Čtyři odstíny jsou v příjemných tělových tónech a pátý je jasně červený. I když bych samozřejmě byla ráda, kdyby byla nabídka širší, musím pozitivně zhodnotit výběr barev. Pro odvážlivce se nabízí červená a pro zbytek decentní a umírněné populace to jsou tělové odstíny vhodné pro každodenní nošení, ať už jste učitelka, sekretářka nebo prodavačka. Podle typu pleti pak zvolíte podtón buď růžový, hnědý anebo broskvový či studený hnědý. Geniální minimalismus.
Ale teď už k samotné kvalitě obsahu. Kvituju, že nejsou vyrobené v Číně. Nebo aspoň ne na první pohled a ne podle označení země původu (Made in UK). Mají velmi lehoučkou texturu, stačí malé množství na pokrytí celých rtů. Rtěnka nedělá šmouhy a aplikátorem se nanáší hezky rovnoměrně. Poměrně rychle zaschne a nelepí. Je kompletně matná, ale rty nevypadají vysušeně. To je další věc. Nevysušuje. NEVYSUŠUJE! Juhů. Je na rtech velmi pohodlná, přes den úplně zapomenete, že ji máte, nikam se totiž ani neotiskne, když už tak jen veeeeelmi lehoulince. A na závěr - opravdu skvěle drží. Zvládne pití bez problému a zvládne i jídla, která nejsou úplně mastná. Po burgeru a hranolkách už asi bude chtít trochu poupravit, ale když si dáte salát, nemusíte mít žádnou starost o svůj vzhled. A tohle všechno za tak skvělou cenu. Určitě vyzkoušejte a dejte mi do komentářů vědět, jestli sdílíte mou nefalšovanou radost!
Pá :-)
P.S.: Já věděla, že v téhle značce něco je. Myslím, že by si zasloužila víc lásky.:-)




A ještě jedna věc, kdyby vás někoho napadl dobrej fotoeditor za slušnou nebo ideálně žádnou cenu, ocením rady v komentářích, moc dík! :-) 

Žádné komentáře:

Okomentovat