úterý 5. září 2017

Top 5 stránek, kde koupíte kosmetiku českou i zahraniční

Vyznat se v různých e-shopech, které prodávají kosmetiku dá někdy docela zabrat, protože se s nimi pěkně roztrhl pytel. Které jsou věrohodné a kde se dají sehnat skvělé kousky? Udělala jsem pro vás malý výběr.

Dekorativka
Tyhle stránky miluju. Mají velký výběr značek od těch nejlevnějších až po ty dražší, ale nic extrémního - za zmínku stojí Jordana, Sleek, Colour Pop, Milani nebo Ardell, z českých pak E-style nebo Moje kosmetika. I přestože název by mohl vyvolávat dojem, že se tu prodává jen dekorativka, dají se tu sehnat i kosmetické doplňky (umělé řasy, štětce...) a pečující přípravky (milujeme značku Ziaja) od šamponů přes sprcháče až po kávové peelingy (Mark Scrub).
Levněji než v drogerce jsme tu s kamarádkou sehnaly např. Revlon (konkrétně Photoready primer).
Pokud objednáte nad 1500,- máte zdarma poštovné, jinak nejvýhodněji vyjde, pokud si necháte balíček doručit na Zásilkovnu, to pak vyjde na 49Kč.
Jejich servis je neskutečný, balíček mi většinou přijde do dvou dnů. Taky vám přibalí malý dáreček a slevové kupony, případně vzorečky.
Odkaz na stránky

Notino
Staré dobré Notino. Tenhle e-shop předtím nesl název Parfums.cz a pamatuju doby, kdy za moc nestál. Teď už je to ovšem úplně jinak - Notino nabízí nepřeberné množství značek jak českých, tak zahraničních, od těch budget-friendly až po luxusní za moře peněz. Koupíte tu dekorativku, parfémy i pečující kosmetiku včetně doplňků. Za zmínku stojí značky Kallos, Covergirl, NYX, BH cosmetics... Občas prodávají i výrobky z limitovaných edic, které už na pultech nejsou a tak je koupíte za supernízké ceny.
Taky se mi líbí, že si balíček můžu vyzvednout v Brně v Letmu a nic mě to nestojí. :-) Odběrných míst mají víc, mrkněte. Servis je opět skvělý a doručení superrychlé. :-)
Odkaz na stránky

Beautybay
Kdybych měla z téhle pětky vybrat svou nejoblibenější stránku, bude to asi Beautybay. Seženete tu značky z USA apod., které na svých e-shopech do ČR nezasílají. Cena je o malinko vyšší, než na originálníh webovkách, jenže neplatíte clo, takže ve finále to mnohdy vyjde levněji, než objednávat z Ameriky (když se teda podaří najít e-shop, který vám do Česka zboží pošle.:-)). Je dobrý si to propočítat, ať neplatíte zbytečně víc.
Dá se tu koupit Anastasia Beverly Hills, Morphe, Make-up Geek, Mario Badescu, Natasha Denona, Cover FX, LA girl, Coloured Raine, Sugarpill, Skinnydip, The Ordinary a mnoho dalších.
Co je největší bonus této stránky je nulové poštovné pokud objednáte nad 17, což, přiznejme si, není až takový problém. :-)
Odkaz na stránky

Feelunique
Britské stránky, které rozhodně v tomhle výběru nemůžu opomenout. Pravidelně z nich objednávám kosmetiku do Zoelly, Tanyi Burr nebo FleurDeForce. Dál mě napadá značka BalmBalm nebo Burt's Bees. Mívají i fajn slevy nebo odměny za objednávky kamarádek v podobě různých voucherů a slev na další nákupy. Poštovné je poměrně příjemné a v přepočtu vyjde asi na 125Kč, pokud teda ovšem nemáte objednávku nad cca 1040Kč nebo není zrovna akce, to pak poštovné vyjde na krásných 0Kč. :-)
Odkaz na stránky

Beautylish
Tyhle stránky jsou poměrně specifické, najdete tu značky jako It cosmetics, Charlotte Tillbury, Eve lom, Jouer, Viseart nebo Stila, takže značky cenově poměrně náročné. Poštovné mají zdarma, pokud objednáte nad 50$ (těch amerických). Čím jsou tedy tyhle stránky zvláštní je to, že neplatíte clo, ale předem stanovenou taxu, která vám naskočí při dokončení objednávky, takže když vám balíček přijde do ČR, žádnou další platbu už nemusíte složitě odvádět. Všichni víme, jaká je sranda nechat si něco proclít...
Odkaz na stránky

Úplně na závěr bych ráda zmínila ještě pár stránek, které mě zaujaly, ale o kterých už se nebudu rozepisovat, jinak by byl tenhle článek nekonečný: www.wetnwild.cz, www.sephora.cz, https://www.kosmetik4less.de/en, http://www.americasbest.cz/



Doufám, že vás článek zaujal a do komentářů mi můžete napsat, kde objednáváte kosmetiku vy a jaké máte zkušenosti. Ráda si taky počtu!
Mějte se a těším se u dalšího článku! :-)

4 komentáře:

  1. Ahoj!
    Já osobně si strašně zamilovala catrice, HD liquid coverage makeup, bez něj nedám ani ránu, ale i korektor, nejen camou... catrice je většinou dostupná v drogeriích, ale když už dojde na to, že se mi třeba nechce do drogerie či chci vyzkoušet něco z dražších značek objednávám přes net. Často to je právě již zmiňovaná dekorativka.cz , ale našla jsem i stránku, kde jsou pro mě neznámé značky, např. kupkosmetiku.cz nebo na oficiálních stránkách, třeba elfkosmetika.cz , což je poměrně levná a dobrá značka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, super, díky za tip! elfkosmetiku.cz znám, ale kupkosmetiku.cz jsem ještě nezkoušela, určitě mrknu! :-) Catrice mám taky moc ráda, krom jejich korektorů, který jsou skvělý, jsou prima i některý paletky, ale člověk musí trefit zrovna tu dobrou. Mně se líbí The Nude Blossom, která má takový rosegold odstín, který je podle mě docela unikátní. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám ze všeho nejradši notino. Nakupuji však na různých eshopech s kosmetikou a to hlavně na základě toho, jaké slevové kupony najdu na http://kuponozdroj.cz/ Díky tomu jsem totiž na kosmetice schopna ušetřit i několik stovek korun ročně.

    OdpovědětVymazat