čtvrtek 16. listopadu 2017

Archiv - Review: Kvatro očních stínu Enchanted Dream od Tanyi Burr!

Tanyu Burr mnozí z vás jistě znají. Na Youtube má několik milionů odběratelů, napsala několik knížek a její kosmetická řada je na trhu poměrně dlouho. Jaká je paletka očních stínu téhle mladé Londýňanky? Čtěte a dozvíte se víc. :-) 

Co se balení týče, jsem docela ráda, že není plastové, ale z tvrdého papíru. Přijde mi, že je to šetrnější k životnímu prostředí, ale můžu se mýlit - klidně mě vyveďte z omylu.:-) Prostě plastů je všude dost. K odpůrcům papírových obalů rozhodně nepatřím. Papírový obal nepovažuju automaticky za odfláknutý design.

V balení máte i praktické zrcátko ve tvaru srdíčka, to je takové... milé. :-) Celkový vzhled balení je velmi dívčí, těžko říct, jestli by po takovém výrobku sáhl někdo po třicítce (ke které se Tanya nezadržitelně blíží).


Výběr barev mi přijde poměrně dobrý - v balení je jeden teplý odstín do přechodu, jedná studená hnědá do vnějšího koutku a dvě světlé barvy pro libovolné rozmístění po oku. :-) Nejsvětlejší barva má trochu třpyt (shimmer), takže pod obočí bych ji úplně nedávala, ale do vnitřního koutku, myslím, dobrý. :-)

No a teď k samotné kvalitě očních stínu. Stíny jsou docela prašné a málo pigmentované, barvy na oku nevyniknou a tak nějak se rozmažou do jednoho nahnědlého fleku. Navrstvit nejdou a ať jsem zkoušela jaký aplikátor jsem chtěla, výsledek byl pořád dost mizerný. Rovnoměrná aplikace byla úplně nedosažitelná. Vzhledem k ceně, která obvykle není vysoká, pokud narazíte na slevu (a to se děje docela často - do 10£ paletku koupíte vždy), bychom jim tu chabou kvalitu mohly odpustit, jenže žijeme v 21. století a za pár kaček dneska pořídíte kvalitu úplně jinou. Takže tohle prostě ne. Jsem zklamaná a rozhodně bych paletku nedoporučila nikomu. Dětem na hraní, možná.
Prašnost, fleky, nedostatek pigmentace - ne, není to kvalitou fotky. :-D 

No a ještě jedna věc, která mě na téhle paletce irituje, je to, že je samozřejmě vyrobená v Číně. Od influencerů by člověk očekával jistou dávku uvědomělosti, ale ne vždy se nám jí dostává.
Kosmetiku od Tanyi bych ale nezatracovala úplně, mám doma ještě tekutý highlighter a lesk na rty, se kterými jsem celkem spokojená. Takže komu nevadí Čína, zkuste se od Tanyi poohlédnout i po něčem jiném než po očních stínech a možná budete příjemně překvapené. :-)
Značka se dá sehnat na feelunique.co.uk, pro bližší info o tomhle e-shopu mrkněte na můj článek o stránkách s kosmetikou zde. Pokud budete ve Velké Británii, koukněte do Superdrug nebo Bootse, ale ne všechny pobočky vedou celou řadu jejích výrobků. Je třeba hledat. Já proběhala půlku Londýna a našla jsem jen "sem tam" něco málo... Tak nevím, máte nějakou zkušenost, kde Tanyinu kosmetiku najít? :-) Určitě bych ráda omrkla i zbytek, napište mi určitě do komentářů.
Doufám, že pro vás recenze byla přínosná a já se budu opět těšit u příštího článku na virtuální viděnou! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat