úterý 21. listopadu 2017

Novinky z drogerky od Maybelline a L'Oréalu

Honem rychle pospíchám s informacemi, než se z novinek stanou... stařinky? No, víte, co myslím... 

Od Maybelline jsem si pořídila paletku The Burgundy Bar, protože mě velmi zaujalo její barevné spektrum. Najdete tu hodně teplých červenohnědých odstínů a potom hned několik odstínů zlaté. Barvy se mezi sebou dají velmi dobře kombinovat a prakticky nenajdete dvojici, která by k sobě nepasovala.
Pigmentace je naprosto výborná. Prašnost není dramatická, řekla bych, že poměrně adekvátní. Se stíny se pracuje velmi dobře, dobře se rozmazávají a dobře drží. Myslím, že tohle je jeden z drogerkových skvostů a taky můj podzimní favorit! :-) Paletku jsem (jak jinak) koupila ve slevě, takže mě vyšla na cca 200Kč, jinak se prodává tuším za 279Kč - i tahle vyšší cena mi přijde přiměřená kvalitě. Řekněme, že podobných paletek s takovou kvalitou v drogerce opravdu nenajdeme hodně, tudíž, pokud hledáte nějakou paletku s teplými třpytivými odstíny, určitě vřele doporučuju! (paletka obsahuje i dva matné, kterými se dá vystínovat ohyb víčka - takže co? Takže dokonalost a nemusíte sahat do jiné!)



Nějak to tady nevyniklo. :-D Ale pro ilustraci - jednoduché líčení.
Druhá věc, kterou jsem si od Maybelline koupila je nová tekutá rtěnka Super Stay Matt Ink. No... musím říct, že jsem ještě neobjevila tekutou rtěnku, která by mi vyhovovala. Colour Pop se blíží, ale ani tam to není stopro. Každopádně tahle "Mejbelínka" má podivný aplikátor, kterým se vám prostě nemůže podařit nanést tenkou vrstvu. Tzn. že vrstvu nanesete tlustou a ona prostě strašně dlouho zasychá. Při té příležitosti samozřejmě lepí a jak se lepí, tak se jí vždycky z jednoho rtu kousek přilepí na ten druhý a na tom první vznikne holé místečko. Taky se ta rtěnka divně ztrácí, když pijete nebo jíte. To není až takový překvápko, jenže tahle rtěnka se ztrácí ze rtů velmi nerovnoměrně po takových čárkách a zejména ve vnitřní straně rtů. Vypadá to pak vopravdu blbě. Takže když už se překonáte a s otevřenou pusou počkáte, až vám to rtěnkový lepidlo zaschne, zjistíte, že ta anabáze zas za tolik nestála, protože vám stejně na rtech moc nevydrží... Možná když byste moc nemluvily, nejedly, nepily, nelíbaly se a nekýchaly - pak snad. Ale ani tak to prostě nevypadá hezky. Strčte kačky do slamníku (149,- stála mě), ušetřte a kupte si Colour Pop.

Pádlo. 

Odstín 05 Loyalist

Tady jsem se fááákt snažila!


Třetí věc, o jejíž recenzi se s vámi dnes podělím, je řasenka od L'Oréalu Paradise Extatic. Z nějakýho záhadnýho důvodu se ta řasenka jmenuje jinak než v Americe, tam má dokonce i jiný obal. Moc nechápu proč. Ale budiž, korporátní politiku nechme stranou a zaměřme se raději na kvalitu produktu. A ta je dost dobrá! Řasenka nádherně prodlouží a zahustí, nerozmazává se a neopadává. Stojí okolo dvou stovek a už ji asi koupíte všude, kde je L'Oréal. Kartáček má trochu nemotorný, takže je trochu boj dostat se s ním k maličkých řasám v koutku oka, ale já jsem mu ochotná odpustit, protože výsledek za to stojí! :-) Příjemným bonusem je i obal hezký na pohled. (My, trapní mainstreamáci, ujetí na rosegold...:-))



Tak snad jsem vás, vážení a milí, inspirovala ke koupi anebo k nekoupi! :-) Postřehy do komentářů a příště navi! :-) 

2 komentáře:

  1. Já zas neodolala a podlehla jsem na základě doporučení od jiných blogerek řasence od essence - Lash Princess False a musím říct, že v porovnání cena/výkon, bomba :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, jasně, to je pravda! Taky je to můj favorit, ještě krom té zelené musím zkusit tu druhou, která je myslím oranžová? Kterou barvu jsi zkoušela, tu zelenou? :-)

    OdpovědětVymazat