pondělí 10. července 2017

Skvělé letní novinky z drogerek!

Tak jsem během dovči oběhla drogerky a narazila na pár kousků, které stojí za zmínku. Nechte se inspirovat a jdeme na to! 

V dm-ku...
... jsem objevila sprcháč, který moc hezky voní. Moc moc. Jako kokoska. Je od "déemácké" privátní značky Balea a super na něm je to, že stojí dvacku a má svěží barevné balení. Jmenuje se Bahamas dream a je to limitka, takže doporučuju přikoupit do zásoby, protože na pultech nebude věčně. Na výběr je několik různých vůní pojmenovaných podle různých koutů světa, ale Bahamy u mě vyhrály na plné čáře!
Další fajn věc, o které jsem doposud nevěděla, je sprchová emulze Sensual rose taky od Balei, která pro změnu voní po růžích, jak už sám název napovídá. Obecně nejsem příznivcem růžových vůní, tahle je ale dočista jiný případ. Je jemná a lehce nasládlá. Tubička vyjde na 26,90, takže pohoda.
Čeho jsem nahrabala víc než potřebuju (no i když s těma sprcháčema je to dost podobný) jsou balzámy na rty. Jsem fakt sysel. Za zmínku stojí dvě limitky - mátovo-jablečný balzám, který na rtech lehce mentolově "vibruje" (ne že by vyloženě pálil, to ne, ale ta máta tam je patrná a je to fajn. :-) ) a duopack balzámů pro citlivé rty. Vyplatí se, protože za cenu jednoho (24,90) máte rovnou dva, pro rodinku ideální. :-) Opět od Balei.


V Rossmannovi... 
... jsem našla úplně úžasný krém na ruce, který se nese v podobném duchu jako Bahamas dream. Voní krásně po kokosu, je to limitka a rychle se vsakuje, takže na rukách nezanechá takový ten lepivý pocit... 24,90 je super cena, takže si pro něj ještě určitě skočím. Balení je malé a praktické do kabelky. 


U Rossmanna ještě zůstaneme - v akci mají/měli pudry Stay Matte od Rimmelu za bezkonkurenční cenu 54,90, koupila jsem si hned tři. Mají i edici od Rity Ory, která má malinko jiné balení - líbí se, produkt uvnitř je stejný. Vřele dopoučuju, tenhle pudr je profláklá klasika, krásně zmatní a vydrží. 
Poslední novinkou, která mě uchvátila jsou oční stíny BonBon od Dermacolu. Dermacol je česká značka, takže si zaslouží podporu, řekněme, že těch echt českých značek není až tolik. :-) 
Stíny jsou všechny oslnivě metalické - ty barvičky jsou fakt nádherný! Já si vybrala odstín 179 a byla jsem upřímně překvapená, jak vysoce jsou pigmentované. Doporučuju trochu navlhčit štětec nebo nanášet na lepivou bázi, tak vám stíny neopadají brzo pod oko a budou výraznější. 



Tak to jsou pro dnešek všechny novinky, které mě zaujaly, jsem z nich patřičně nadšená a až zas něco objevím, dám vědět! :-) A do komentářů mi dejte vědět vy, které letní novinky nadchly vás! :-) 
Krásné slunečné léto všem! <3

Žádné komentáře:

Okomentovat