čtvrtek 29. června 2017

Review: Make-up "Conceal + Perfect" od Milani

Dneska mrknem na beautyblogerkami opěvovaný make-up od Milani "Conceal + Perfect", jedné z mých oblíbených značek. 

Značku Milani mám vážně ráda - rtěnky a tvářenky jsou bezva, taky jsem si zatím nevšimla, že by si nechávali vyrábět v rozvojovkách nebo v Číně, ale klidně mě vyveďte z omylu. No, takže po původní chvále přijde troška kritiky. Tenhle kousek mě trochu zklamal. Určitě znáte americkou youtuberku Tati, ta byla první, jejíž ódy na tenhle produkt jsem zaznamenala. Pamatuju, že ho vychvalovala, jak ji krásně drží a jak krásně kryje... Nechci říct, že kecá, to si nemyslím. Jenže mně prostě nesedl. Jasně, každý má jiný typ pleti, možná je to tím. Možná trochu jiné kousky dostává Amerika a jiné Evropa. Nevím, netroufám si tvrdit.:-) S podobným názorem jako u Tati jsem se setkala i u Christen Dominique.
Obal je celkem vkusný a samotný produkt hezky voní. Vůně je tak trochu pudrovitá, lehce nasládlá. V pohodě. Objednala jsem si z dekorativky.cz odstín 00 light natural, ten nejsvětlejší. Ehm, really? Bála jsem se, že bude světlý příliš, ale opak je pravdou. Je dost tmavý a dost nažloutlý! Nejsem nijak zvlášť opálená, spíš mám světlejší odstín pleti, ale rozhodně nepatřím k vyhlášeným bledulím. I přesto mi tenhle make-up tvoří kapánek masku... Takže sorry jako, ale bod dolů, protože každý si teda rozhodně nevybere. Ocenila bych odstín ještě o něco světlejší.
Druhá věc, která se neodpouští je, že to netrvá ani moc dlouho a leskne se mi T-zóna... Ale jak! Nejsem rozhodně žádnej mastňák, jenže po tomhle vypadám jako čerstvě naleštěná klika sotva vytáhnu paty z baráku... Krytí je docela fajn, bylo by tak asi střední, ale vzhledem k tomu, že se přes den z nosu jaksi vytratí, tak teda nic moc... a zvlášť když to má být vlastně concealer a make-up v jednom... to teda ani nápad. :-)
Jelikož tenhle drobek stál skoro tři kilča, tak mě to docela mrzí. Tuhle botličku spotřebuju, nicméně znova si ho nepořídím. Těžko říct, možná, že suché pleti by vyhovoval o něco víc, i když i suchá pleť se může lesknout.
Finální rating bude tak tři z pěti. :-) Není to úplná katastrofa, ale do hvězdy má daleko.
Budu ráda, když mi do komentářů napíšete, jaké jsou vaše zkušenosti s tímhle make-upem a já se budu těšit zase na příště s další neúprosnou recenzí! :-) <3


Chichi, vypadám, jak kdybych neměla prsty, ale mám, fakt! :-) 


Žádné komentáře:

Okomentovat