pondělí 21. června 2021

Review: Sérum Mineral89 Probiotic Fractions od Vichy

 Tak vás po dlouhé době zdravím opět na svém blogu. Dlouho jsem se tu neobjevila, co? (Snad si tu nepovídám sama se sebou...) Začneme teda znovu a jenom zlehka.:) Testovala jsem zbrusu nové sérum od Vichy, tak se pojďme mrknout, jak dopadlo! 

Musím říct, že pokud je něco ve skleněné lahvičce, hned to u mě získá body zdarma. Ani si vlastně nejsem jistá, jestli je to ekologičtější varianta, každopádně vyvolává luxusnější a serióznější dojem než plast. Jednoduchý design lahvičky taky rozhodně kvituji, ale chápu, že to jsou zatím pořád jenom podružnosti. 

Konzistence séra je velmi příjemná, je to takový tekutější lehký gel, který není úplně čirý. 

Neobsahuje parfemaci, ale upozorňuju, že přece jenom lehce cítit jde a ne moc příjemně. Trochu...jako nohy... Ať nejsem tak dramatická - není to nic, co by se nedalo snést, zvlášť, když si pak dáte navrch krém.

Co se týče složení, hlavní propagovanou složkou jsou probiotika, která údajně obnovují přirozenou obranyschopnost pokožky a pomáhají regenerovat stresovanou pleť. V laboratořích jsou tyto probiotické fragmenty zkoumány přes dvacet let. Je to účinek, který se dá asi těžko změřit v domácích podmínkách, každopádně mi ale sérum přijde moc fajn. 

Hodí se podle mě pro každý typ pleti. Sérum není mastné, takže mastící se pleť nezatíží a jeho složení je nedráždivé a hypoalergenní, takže bude vyhovovat i citlivé pokožce. Obsahuje mimo jiné i můj oblíbený niacinamid nebo také termální vodu a to je prostě sázka na jistotu.

Pleť hezky vyhladí, lehce vypne a hydratuje. Dobře se vsakuje a nezanechává žádný nepříjemný film. 

To, co od séra očekávám, tohle pro mě rozhodně splňuje, takže mohu s klidným srdcem doporučit. Když trochu "pogůglíte", najdete ho i okolo 600Kč, což už je celkem přijatelná cena. 



Žádné komentáře:

Okomentovat