středa 21. března 2018

Review: Nový micelární šampon od Nivei

Když mi tenhle kousek přistál v dm boxu, byla jsem celkem překvapená, co všechno už dneska není micelární. Jak přesně funguje micelární technologie nevím, ale určitě se s vámi můžu aspoň podělit, co si o šamponu myslím. :-)

Celý název je Fortifying Micellar Shampoo - pro lámavé vlasy a citlivou pokožku hlavy, poměrně výmluvné. :-) Za prvé kvituju jeho velikost. Moje oblíbené šampony se totiž vyrábějí ve velikosti 200ml, takže jsou hned pryč... Tenhle má 400ml a vydrží přece jen o něco déle... :-) Má střízlivé průhledné balení s růžový vrškem a tak i v koupelně vypadá pěkně. Co se mi líbí moc je to, že neobsahuje silikony. Já vím, že silikony nejsou jediná chemická látka, která pravděpodobně neprospívá organismu, a že celá věc s vynecháváním parabenů a silikonů je móda a způsob jak posunout marketing o level vejš, ale za každý krok k čistější a zdravější kosmetice jsem ráda. A pozoruju, že dlouhodobé vynechání produktů obsahující silikony, mým vlasům velmi svědčí. Vlasy jsou krásně nezatížené, hladké a lesklé přirozeně.
Co se týče účinků - šampon mi úplně vyrazil dech. Ne hned ze začátku, ale při opakovaném používání. Vlasy se mi mnohem méně mastí a není vždy potřeba je mýt šamponem dvakrát za sebou (jak jsem to předtím dělávala). Jak už jsem psala, vlasy mám hebké a lesklé. Mám pocit, že tento šampon myje šetrně a i přesto důkladně, přičemž nevysušuje. Lupy se mi po něm nedělají vůbec. Za mě je tahle podivuhodná micelární technologie, kterou Nivea použila, opravdu pecka.
V neposlední řadě se ještě vyjádřím k vůni - je příjemná, jemná a nenásilná. Nemůžu říct nic moc bližšího, protože mě prostě nenapadá, jak tu vůni popsat. Je taková šamponová (ehhh...), nevtíravá, ani sladká, ani květinová, taková svěží. (Divnej popis vůně, ale já doufám, že si rozumíme). Myslím, že by mohla sednout i pánské populaci. Takže pokud chcete do sprchy šupnout unisexovej šampon, abyste při každém úklidu koupelny nemuseli tahat ze sprcháče půl drogerky, už víte jak na to.
Cena se pohybuje okolo 89Kč, což je částka, kterou s radostí vynaložím, abych dosáhla takového efektu. Mám radost, Niveo!




Do komentářů mi napište, jestli máte s tímto šamponem také nějaké zkušenosti a já se budu těšit u dalšího článku! :-)

2 komentáře:

  1. Ahoj Kájo, šampon jsem dostala naštěstí také z dm boxu. Naštěstí proto, že mně teda nevyhovoval vůbec. :( Když jsem ho začala používat, říkala jsem si, super, nová technologie, třeba to na moji hřívu zabere a měla poměrně velká očekávání. Mám velmi jemné, plihnoucí vlasy a mám jich opravdu hodně, ale jinak zdravé, silné a lesklé. Po prvním použití jsem byla poměrně spokojená, ale pak se vlasy začaly horšit. Už první večer po umytí začaly být "jeté" a druhý den, kdy byl den mytí, už jsem na ně div nebrala strojek. Strašně jsem se těšila až ho dopotřebuju, vyhodit mi ho bylo líto :D Teď mám Alternu a jsem spokojená. Na moje vlasy holt drogérka nejde, potvrdila mi to i kadeřnice. Ta třeba pracuje se značkou Natulique, která mi taktéž hodně sedí. Dál třeba Maria Nila a Oribe. Mám to tak i s kosmetikou, sedí mi hodně věcí, které tu hatuješ, ale drogérka nee :D Takže u mě tímto, po dvoufázovém odličovači, který vypaluje oči, Nivea definitivně skončila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tak to mě mrzí, že ti šampon nevyhovoval. Já osobně mám s drogerkou a drahými značkami dost podobné zkušenosti, některé věci jsou naprosté zázraky a některé totální zklamání. S Niveou je to jak co, tenhle šampon je pro mě super, ale měla jsem od nich odličovací ubrousky a bylo to jak dřít se suchým šmirglem... :-D Takže chápu negativní výsledek očního odličovače... :-D Každopádně ti děkuju za názor a budu ráda, když se zase stavíš a podělíš se i dál u budoucích příspěvků (recenze dražších značek už jsou na cestě :)), vždycky jsem ráda, když se někdo ozve a přidá i odlišnou zkušenost, než je ta moje. Měj se hezky! :-)

      Vymazat