pondělí 21. října 2019

Nákupy ve světě: Jakou kosmetiku koupit v Anglii (v Londýně)? 2. díl

Tak jsem zase vyrazila do světa a to by nebylo, abych si nedovezla plnou tašku kosmetiky. A tak jsem tu a přináším vám pokračování nákupů z Londýna! :-)

Když už zhruba víte, co místní trh nabízí, jdete celkem na jistotu. Neomylně jsem zamířila k miniaturám Simple a zásobila se svým oblíbeným krémem Hydrating Light Moisturizer. Stojí pár šlupek, je lehoučký a nemastný, neucpává póry a nemám po něm žádnou negativní reakci. Měla jsem opět jen malé zavazadlo, takže jsem si bohužel nemohla vzít větší balení, ale i tak mám radost a napříště určitě pořídím zas. (Btw. mohla jsem si koupit full-size na letišti, ale byl vyprodaný.)

Jsem lenoch a použila jsem fotku z minulého článku. Haha.


U Soap&Glory jsem tentokrát na letišti zakoupila klasickou velikost sprchového gelu Clean on me s jejich ikonickou vůní, kterou miluju a můj manžel nesnáší. :-D A příště koupím velké balení peelingu, v tom mám jasno. :-) Doporučuju očichat, je to sladká lahoda.



Kolují zvěsti, že CYO končí, takže jen v rychlosti, než bude pryč. :-) Pořídila jsem jejich chválený bronzer When The Sun Don't Shine v odstínu fair. Zatím jsem ho jen vyzkoušela a odstín bude lepší na zimu, teď je na mě trochu světlý. Co do kvality mi ale přišel opravdu fajn, pracovalo se s ním hezky, nijak drasticky neprášil a dobře se roztíral. Což je u bronzeru zásadní, protože nikdo nechce mít nepravidelné oranžové fleky, které ani vzdáleně nepřipomínají opálení... Na fotce vypadá trochu tepleji, ve skutečnosti je ale krásně neutrální.




U L'Oréalu jsem sáhla po svém nejoblíbenějším make-upu Infallible 24h-matte, který u nás z nějakého záhadného důvodu není dostupný v nejsvětlejším odstínu. Jednoho dne prostě zmizel ze všech drogerek, což je pro mě naprosto nepochopitelné vzhledem k tomu, že se nacházíme ve střední Evropě a tento odstín byl podle mě tím nejprodávanějším (často byl totiž vyprodaný, když jsem ho chtěla pořídit). U Maybelline šli třeba cestou opačnou a jeden světlejší odstín přidali. Oba spadají pod jeden koncern, takže možná L'Oréal musel ustoupit, aby se Maybelline víc prodával, ale to jen tak spekuluju... Jestli se v tom vyznáte, ráda se nechám poučit v komentářích. :-) Každopádně - make-up je to úplně nejlepší, jaký jsem kdy zkusila. K němu jsem pořídila concealer Infaillible, který v době kdy jsem ho kupovala, u nás ještě nebyl. O pár měsíců později se k nám ale dostal, tak jsem toho trochu litovala, protože ráda si dovezu věci, které u nás chybí. Kvalita je ale výborná, takže smutnit dlouho nebudu. Výborně kryje, dobře vypadá a drží.
(Všimli jste si, že jeden se jmenuje Infallible a jeden Infaillible? Divný...)
UPDATE: Našla jsem odstín 10 make-upu Infallible 24H-matte od L'Oréalu na Elninu a za dobrou cenu! Super, protože nikde jinde ho podle mě nemaj. Plus tady nabízí trvalou věrnostní slevu a ceny jsou obecně nižší než v obchodech. Asi udělám samostatnou recenzi tohodle miláčka.



U make-upu ještě chvíli zůstaneme a u concealeru taky. V Superdrug jsem objevila stojan elf. Neodolala jsem jejich novince - Camu concealeru. Musím řííct, že tomu od L'Oréalu je velice podobný. Kdybych si měla vybrat. budu opravdu váhat. Oba jsou super, takže volte asi podle momentální dostupnosti či slevové akce. :-) Nějak jsem nepochopila, k čemu jsou ty mega velké aplikátory ('doe foot'), které oba concealery mají. V čem je jako lepší než ten klasickej? Ne že by mi to vadilo, mít větší pacičku, jen prostě nechápu, k čemu to je dobrý... Víte to?



Takže - když už budete v Anglii, stavte se do Primarku. Některá jejich kosmetika je super kauf za prima cenu. Já pravidelně kupuju umělé řasy - typ Natural jsem měla dokonce na svatbě. :-) Pokud z nich budete pravidelně sloupávat lepidlo a nebudete je namáčet, unosíte je minimálně šestkrát, což je za libru dobrý výkon. Tentokrát jsem přihodila ještě typ Sultry, tak uvidíme, jestli to nebudou úplné plachty.



Po řasách zmíním ještě řasenku od Collection Volumising. A ano, jenom zmíním, protože ji nijak zvlášť nedoporučuju. Řasy nezískají ani délku, ani objem, zůstanou velice přirozené, což není úplně kýžený efekt. Alespoň pro mě ne. :-) Plus s velkým kartáčkem se opravdu špatně manipuluje.




Vždycky prohlídnu regál miniatur a snažím se nabrat věci, které jsem ještě nezkoušela. Tentokrát jsem sáhla po dvou šamponech od OGX a spreji do vlasů od Johna Friedy.  Šampony mě příliš nenadchly - z části mou vinou, protože až doma jsem si všimla, že oba obsahují silikony, kterým já se v šamponech obloukem vyhýbám. Za druhé se mi po nich celkem rychle mastí vlasy. Takže ne, děkuji. I přestože oba krásně voní. Sprej na objem vlasů jsem ještě nevyzkoušela. Tak uvidíme. :-)



Co kupujete v zahraničí vy? Máte pro mě nějaká doporučení? Jestli vás článek zaujal, můžete mrknout ještě na první díl Nákupy ve světě: Jakou kosmetiku pořídit v Anglii?. Pokud vyrážíte třeba do Itálie, koukněte na Italská kosmetika - značka, kvalita, ceny A pokud letíte přes celý svět, tady je Několik kousků australské kosmetiky
Těším se na příště! Pá <3

1 komentář:

  1. Skvelý článok! Ja pri každej návšteve zahraničia zavítam aj do drogérie a pokupujem veci, ktoré u nás nemáme :) Ten bronzér vyzerá super :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat